DIVENDRES, 29/03/2024 | 05:53 h
  • Casal d'avis d'Abrera

ACTUALITZACIÓ. 20H. Tanquem a partir de demà, divendres 13 de març, els equipaments municipals on es realitzen activitats per prevenció del coronavirus SARS-CoV-2

12/3/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera anunciem el tancament, a partir de demà divendres 13 de març, dels equipaments municipals on realitzem diferents activitats: Casal de la Gent Gran, Centre Polivalent, Casa de Cultura, Centre Aquàtic Municipal (CAM), Sala Municipal, Hotel d'Entitats i els Casals socials dels barris, inicialment per 15 dies, com a mesura de prevenció del coronavirus SARS-CoV-2.

Així doncs, queden anul·lades totes les activitats culturals, d'oci, educatives i esportives que es realitzen en aquests equipaments municipals, com el Casal de Joves, l'Escola Municipal de Música, el Centre Obert, l'Espai Kalima, els Tallers de Dones, Biblioteca Josep Roca i Bros, Aula d'Adults, activitats d'infància, classes de català i totes les activitats esportives del CAM i de l'Hotel d'Entitats. Al Departament de Promoció Econòmica anul·lem els cursos. Des de l'Ajuntament d'Abrera també anul·lem el mercat ambulant del dimarts, com a mesura de prevenció del coronavirus SARS-CoV-2, inicialment per 15 dies (els dimarts 17 i 24 de març, de 8 a 14 h).

Si us heu d'adreçar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament (pl. Constitució, 1) per fer alguna consulta i tramitació us recomanem que utilitzeu de forma prioritària els següents canals:

• Canal telefònic: T. 93 770 03 25
  • Canal telemàtic: al web municipal abrera.cat/tramits
  • Preguem que utilitzeu l'OAC només en aquells tràmits urgents i respectant les mesures de seguretat establertes.

Agraïm la vostra col·laboració i preguem que disculpeu les molèsties!

El nostre alcalde, Jesús Naharro, llança un missatge: "Des de l'Ajuntament d'Abrera recordem que aquestes mesures són preventives. Així, volem transmetre a les nostres veïnes i veïns un missatge de tranquil·litat i prevenció. Els serveis municipals continuen funcionant amb normalitat i les mesures que prenem són de prevenció i contenció. Des de tots els departaments de l'Ajuntament estem valorant i seguim atents les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat, del Ministeri de Salut i informarem de forma immediata a la ciutadania de qualsevol novetat".

Des de l’Ajuntament d’Abrera, seguint les indicacions de la Conselleria de Salut de la Generalitat, vam anunciar aquest dimecres 11 de març l'ajornament de diverses activitats programades culturals i d’oci com a mesura de prevenció del coronavirus SARS-CoV-2. Aquest dimecres també es van ajornar diverses activitats que s'havien de desenvolupar a l'aire lliure:

ACTIVITATS AJORNADES  A L'AIRE LLIURE:

Dissabte 14 de març

• Masterclass de Funky Manis i Fit Flamenco. Plaça Rafael Casanova, a càrrec de l'Asociación Bailamos. A partir de les 11h
  • Neteja al Riu Llobregat. L’entitat ANDA ha ajornat l’activitat prevista a partir de les 9.30h

Diumenge 15 de març

• Open Class Defensa Personal Femenina. Parc del passeig de l'Estació. A partir de les 11.30h

Pròximament anunciarem les noves data de realització de les activitats. Estigueu atents!

Les competicions de futbol camp, futbol sala, bàsquet i petanca, suspeses com a mínim durant dues setmanes
D’altra banda, la Federació Catalana de Futbol ha comunicat que la Real Federación Española de Futbol ha decidit suspendre totes les competicions d'àmbit estatal no professional, també les infantils, per un termini de dues setmanes. També ha pres aquesta decisió la Federació Catalana de Bàsquet, el Consell Esportiu Escolar. També la Junta del Club Petanca Abrera ha decidit suspendre la seva activitat els propers 15 dies. Per tant, no faran torneig aquest dijous ni el proper i ha cancel·lat la calçotada que teníen organitzada per aquest dissabte. L'Abrera Club Esportiu també ha anunciat la suspensió de totes les seves activitats a partir d'avui dijous 12 de març, fins el dijous 19 de març.

Suspensió d'activitats per part d'entitats

Seguint les recomanacions de prevenció del coronavirus SARS-CoV-2, diferents entitats estan anul·lant les seves activitats, com l'Entitat Cultural Juventudes Rocieras. També l'associació AFA Baix Llobregat ha anunciat la suspensió dels tallers i grups de suport que realitza a municipis com Abrera.

Cal tenir en compte que les mesures adoptades en tots els casos estan subjectes a l’evolució de la situació i en qualsevol moment poden ser modificades i/o ampliades, seguint les directrius de la Conselleria de Salut.

Seguiu els canals de comunicació municipals. Us informem amb actualització constant de les diferents accions que s'estan prenent per prervenció del coronavirus SARS-CoV-2:

• web, abrera.cat,
  • xarxes socials Twitter @AbreraInforma i Instagram @abrerainfo.
  • Ràdio Abrera, al 107.9 de la FM i radioabrera.cat.
  • També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

Consulteu les mesures de prevenció del coronavirus SARS-CoV-2 fent clic aquí.