DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:40 h
  • Cartell del IV Concurs de Relats "Imagina Abrera"

Participa en el IV Concurs de Relats "Imagina Abrera"

4/3/2020

Ja estem preparant la Diada de Sant Jordi, una de les festivitats més boniques de les que gaudim durant l’any. I, amb la rosa i el llibre, també arriba el IV Concurs de Relats “Imagina Abrera”, una ocasió magnífica per a fer volar la teva imaginació i escriure relats fantàstics!

Si tens ganes de compartir la teva afició a l’escriptura de ficció i la teva Abrera imaginària, aquest és el teu concurs! Tens temps fins al dilluns 6 d'abril per fer-nos arribar el teu relat! Podràs optar a un magnífic lot de llibres.

Els relats hauran de ser enviats per correu electrònic a l’adreça del Departament de Cultura (cultura@abrera.cat) amb dos arxius adjunts. En el primer arxiu s’enviarà el relat signat amb pseudònim i en el segon s’inclourà una fitxa amb el títol del relat, el pseudònim, el nom complet de l’autor/a, la data de naixement, la direcció postal, el correu electrònic i el telèfon de contacte.

El termini de presentació de relats és del dijous 5 de març al dilluns 6 d'abril de 2020. Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem aquest concurs amb la col·laboració de la Papeleria Abrera. Consulteu les bases fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Imagina't la teva Abrera!