DIVENDRES, 29/03/2024 | 08:53 h
  • Carnestoltes

Vine al Carnaval Jove! Sumem un nou espai a la nova Festa de Carnestoltes! Venda d’entrades aquesta setmana al Centre Polivalent

19/2/2020

La Festa de Carnestoltes, que celebrarem el dissabte 22 de febrer al nostre municipi, comptarà amb un nou espai, al gimnàs del col•legi Francesc Platón i Sartí (Salvador Espriu, 3). Encara podeu adquirir entrades al Casal de Joves (Centre Polivalent, 1) a partir d'aquesta tarda, de 16 h a 20 h, fins el divendres o fins a completar l'aforament.

La venda d’entrades pel nou espai de la Festa de Carnestoltes es va iniciar el dissabte 15 de febrer al Gimnàs de l’Escola Ernest Lluch (passeig de l’Estació, 15) i continua al Casal de Joves. El preu de l’entrada general és de 3€. Amb el carnet del Casal de Joves, 2€ i per a nenes i nens de 0 a 12 anys, 2€.

Big Tour amentizarà la Festa de Carnestoltes al Gimnàs Municipal i el DJ Jordi Bosquet al Gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí.

Aquest any, per primer cop al nostre municipi, després de la Gran Rua de Carnestoltes podrem gaudir d'una Festa de Carnestoltes per a tots els públics amb música per a tots els gustos amb Big Tour al Gimnàs Municipal (Salvador Espriu,1) i DJ Jordi Bosquet al Gimnàs de l'Escola Francesc Platón i Sartí (Salvador Espriu, 3) de les 23 h a les 4 h. Per la festa amb Big Tour no queden entrades (la venda es va realitzar el dissabte 8 de febrer i es va omplir l'aforament).

El regidor de Joventut, Alfred Delgado, ha explicat que “des de la regidoria vam posar en marxa per primera vegada la Festa de Carnestoltes i per diverses raons es va plantejar en format petit/mità, de manera que ens oferia tenir un excel·lent feedback per part de la nostra joventut a aquesta nova proposta, ja mirant cap als anys vinents. Donada la magnífica resposta que vam tenir el dia de la venda d'entrades i, atès que molts i moltes joves es van quedar sense accés, des de la Regidoria de Joventut hem treballat de valent per poder oferir un altre indret on acollir més públic".

Des de l’Ajuntament d’Abrera us convidem a gaudir de les diferents activitats programades pel Carnaval 2020!