DIJOUS, 28/03/2024 | 11:44 h
  • Repartim 1.250 carmanyoles als escolars d’Abrera en el marc d'accions de prevenció de residus impulsades des de l'Ajuntament

Repartim 1.250 carmanyoles als i a les escolars d’Abrera en el marc d'accions de prevenció de residus impulsades des de l'Ajuntament

13/2/2020

Prevenir la generació de residus és la millor manera de disminuir l’impacte sobre el medi ambient que aquests generen i de malbaratar recursos. Els envasos d’un sol ús són una de les principals fonts de residus domèstics. Per això des de l'Ajuntament d'Abrera hem repartit carmanyoles a tots els escolars d’educació infantil i primària del municipi.

En total s’han repartit 1250 carmanyoles amb el suport de l’Agencia de Residus de Catalunya. D’aquesta manera esperem que l’esmorzar el portin en aquestes pràctiques carmanyoles i no embolicat en paper de plata i així disminuir els residus que generem i de pas conscienciar als escolars de la importància de no generar residus i d’engrescar en aquesta tasca a les seves famílies.

L'objectiu principal d'aquesta iniciativa és prevenir la generació de residus per disminuir l’impacte sobre el medi ambient que aquests generen i alhora prevenir també el malbaratament de recursos.

Aquesta iniciativa s’afegeix a d’altres com el repartiment de gots reutilitzables en actes festius.

A Abrera cuidem del nostre entorn i del medi ambient!