DIJOUS, 28/03/2024 | 09:52 h
  • L'Associació Educativa La Trampolina entrega a l'Hospital Sant Joan de Déu els fons recaptats a la campanya "Todos con Daniela"

L'Hospital Sant Joan de Déu rep el 2.200€ recaptats per la campanya "Todos con Daniela"

12/2/2020

L'Associació Educativa La Trampolina ha entregat a l'Hospital Sant Joan de Déu els 2.200 € recaptats a la Gala Solidària 'Sueña', que va tenir lloc a l'Auditori del Centre Polivalent (pl. Rebato, 1) el 5 de maig de l'any passat i a altres esdeveniments de la campanya "Todos Con Daniela". Des de l'Ajuntament vam col·laborar en l'organització del festival.

Artistes, families i voluntaris de Sant Joan de Deu i La Trampolina han realitzat l'entrega un xec gegant a voluntaris del centre hospitalari. El festival benèfic i altres esdeveniments musicals realitzats l'any passat van recaptar 2.200 euros per l’estudi de la colitis ulcerosa, una malaltia rara que afecta la Daniela, de 10 anys, que va participar com a Petruska en el programa de televisió, Got Talent 2018. La Daniela va presentar la gala celebrada a Abrera amb el Lukas i l’Aina, de Masterchef Junior.

El festival va comptar amb les actuacions de participants del programa de televisió La Voz Kids: Melani, guanyadora de la quarta edició del programa, Georgina Safont, Irene Colmenero, Ariadna Vieyra, CarolinaAna, Víctor Embalo i la Sofía Muñoz, veïna de Martorell.

Des de l'associació 'La Trampolina', expliquen que "durant l’any 2019 vam organitzar diverses activitats d’un projecte que es va presentar a la Centre Polivalent del Rebato d’Abrera i va tindre la cloenda a El Vendrell, amb una gran gala benefica, per aportar diners al projecte solidari per l’estudi de la colitis ulcerosa. El projecte “Todos con Daniela” vol donar a conèixer i de pas conscienciar a la gent d’una malaltia minoritària que cada vegada afecta a més infants com es la colitis ulcerosa i les seves derivacions". Per tant, "desde la Trampolina i el Mundo de Paula fem una boníssima valoració que ens encoratja a continuar ajudant a les persones en altres projectes solidaris".

La regidora d'Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+ i Comunicació, Montse Navarro, ha felicitat l'Associació Educativa Cultural La Trampolina per "iniciar al nostre municipi aquesta excel·lent iniciativa solidària. Des de l'Ajuntament d'Abrera estem molt contents d'haver participat en aquesta iniciativa i que aquests fons ajudin als i les professionals de l’Hospital Sant Joan de Déu d’Esplugues de Llobregat a estudiar la colitis ulcerosa. Animem a La Trampolina a continuar realitzant iniciatives solidàries".