DIVENDRES, 19/04/2024 | 06:20 h
  • Rebem la visita del conseller de Serveis Socials del Consell Comarcal del Baix Llobregat, José Antonio Monteagudo

+ 5

6/2/2020

El nostre alcalde, Jesús Naharro, la regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, i la Cap d'Acció Social, Silvia Ros, han rebut aquest matí a l'Ajuntament al conseller de Serveis Socials del Consell Comarcal del Baix Llobregat, José Antonio Monteagudo. El conseller ha visitat el nostre consistori i l'Ajuntament vell, seu del Servei d'Acció Social i Atenció a les persones, per conèixer com treballem.

La regidora d'Acció Social al nostre consistori, Giulia Mirto, ha valorat molt positivament la visita del Conseller ja que "per a nosaltres ha resultat molt profitosa aquesta visita perquè ha pogut conèixer la feina que fem aquí a Abrera als Serveis Socials i ens ha pogut oferir certes facilitats per treballar conjuntament amb ells i amb tot el que podem possar en comú tota la comarca i especialment els municipis del Baix Llobregat Nord".

El Conseller de Serveis Socials del Consell Comarcal del Baix Llobregat, José Antonio Monteagudo ha explicat en declaracions als micròfons de Ràdio Abrera que "aquesta visita que fem a Abrera, és una visita més que estem realitzant a tots els municipis del Baix Llobregat, perquè la meva funció en aquesta legislatura dels propers quatre anys consistirà en conèixer molt d'aprop el que cada municipi del Baix Llobregat fa per les seves veïnes i veïns. M'he trobat avui amb el vostre alcalde, Jesús Naharro, i realment aquest consistori fa molta tasca per produïr el que és igualtat d'oportunitats entre el seu veïnat i sobretot té uns Serveis Socials molt acurats a cobrir les necessitats socials que té aquest municipi".

Els Serveis Socials són el conjunt d'intervencions que tenen com a objectiu cobrir les necessitats bàsiques de la ciutadania. Amb la reforma integral de l'Ajuntament vell, l'any 2018, des de l'Ajuntament oferim i garantim un millor servei als nostres ciutadans i ciutadanes, amb més accessibilitat i privacitat. L'horari d’atenció al públic del Servei d'Acció Social i Atenció a les persones (c. Major, 3) és de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i dimarts i dimecres de 16.00 a 19.00 hores. També podeu contactar per email a s.socials.abrera@abrera.cat i al telèfon: 937 70 29 11. Trobareu més informació fent clic aquí.