Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DISSABTE, 19/04/2025 | 13:09 h

Heu patit alguna incidència elèctrica a causa del temporal Glòria?

31/1/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera us informem del procediment de reclamació que han de seguir les persones afectades pel temporal de la setmana passada.

En primer lloc hem de reclamar a l’empresa subministradora la incidència que tenim, i per això es pot fer servir qualsevol de les següents vies:

  • Contactar telefònicament amb el Departament de reclamacions i l’empresa ens ha de facilitar el número de reclamació per poder fer-ne seguiment.
  • A través del formulari de reclamació de la pàgina web de l’empresa.
  • Per correu electrònic fent constar la reclamació per escrit.
  • Presencialment omplint el full de reclamacions.
     

Un cop fet aquest tràmit, l’empresa disposa de 30 dies per donar una resposta. En cas de no rebre-la, podem fer una reclamació a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor d’Abrera (OMIC). El servei, que és totalment gratuït, s’ofereix tots els dimecres en horari d’11.00 h a 13.00 h i de 16.30 h a 18.30 h al Departament de Promoció Econòmica d’Abrera, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal. Només cal demanar cita prèvia de forma presencial, enviant un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica@abrera.cat o trucant al 93 770 01 02 en horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h i els dimecres de 16.30 h a 19.00 h.


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies