DIJOUS, 28/03/2024 | 16:01 h

• Nova edició de descomptes per a visitar el Baix Llobregat

Atenció famílies! Nova edició de descomptes per a visitar el Baix Llobregat

29/1/2020

A causa del seu èxit, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat realitza un any més els cupons per fer escapades en família. Aquest 2020, les famílies podran gaudir de nous descomptes i promocions per a visitar els principals atractius turístics del Baix Llobregat a preus especials.

La promoció inclou descomptes a la Cripta Gaudí de la Colònia Güell, al Parc Arqueològic Mines de Gavà, als Espais Naturals del Delta del Llobregat, al Canal Olímpic de Catalunya, al Museu de Sant Boi, a les Coves de Montserrat de Collbató, a Catalunya en Miniatura i Aventura a Catalunya en Miniatura, als Museus d’Esplugues, al Museu de les Aigües, a l’Itinerari Jujol de Sant Joan Despí i al Museu de Matemàtiques de Catalunya MMACA.

Els cupons amb descomptes es poden descarregar al web del Consorci de Turisme. A més, també es poden adquirir a les oficines de turisme i punts d'informació turístics, allotjaments, restaurants, jugateques, punts d’informació juvenil i als principals atractius turístics del Baix Llobregat.

Des del seu inici l'any 2010, més de 125.000 persones han aprofitat aquests descomptes, esdevenint una de les principals accions de promoció del turisme familiar del Consorci de Turisme del Baix Llobregat.

Us animem a gaudir d’aquestes visites i activitats en família al Baix Llobregat. A un salt de Barcelona!