DIVENDRES, 19/04/2024 | 19:29 h

Oberta la convocatòria per constituir una borsa de treball destinada a cobrir llocs d'Agents Tributaris a l'OGT

16/1/2020

El dijous 16 de gener es van publicar les bases de selecció de la borsa de treball per cobrir llocs d’Agents Tributaris a l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona.

L’Organisme de Gestió Tributària (OGT) de la unitat del Baix Llobregat Nord ens ha informat que avui, dijous 16 de gener, s’han publicat les bases de selecció de la borsa de treball per cobrir llocs d’Agents Tributaris a l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona.

Per accedir a l’oferta de feina així com per a consultar tota la informació relacionada amb aquesta oferta podeu adreçar-vos al web de la Diputació de Barcelona www.diba.cat a la secció de Selecció – Torn Lliure.