DIJOUS, 28/03/2024 | 16:17 h
  • Realitzem els treballs de poda i cura dels arbres públics

+ 2

Realitzem els treballs de poda i cura dels arbres públics

15/1/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera estem realitzant la poda de l’arbrat públic del nostre municipi. Amb el suport de la Brigada Municipal, treballadors de la nova empresa de Serveis de manteniment dels parcs, jardins i espais verds d’Abrera, EULEN S.A., estan efectuant aquests treballs per tenir uns arbres sans en uns espais públics nets i segurs per les veïnes i veïns.

Les tasques de poda o esporgada van començar al desembre amb les troanes als carrers Pompeu Fabra, Lluís Companys, Antoni Gaudí i Pablo Picasso per evitar que els fruits madurs caiguin al terra i provoquin molèsties als vianants.

Actualment s’està realitzant una poda de brocada a les moreres en diversos parcs del municipi: parc de Sant Ermengol, parc de la Florida, Parc de les Moreres i carrer Nou. Properament es treballarà en el Parc de Sant Hilari, Parc de Miraflors, parc de la Tortuga de les Carpes, carrer de Penedès, plaça de Walt Disney i placeta de Can Martinet.

Amb els plataners, en general, es realitzarà una poda de neteja i seguretat i es farà brocada en els del Passeig de l’Estació i avinguda de la Generalitat. En general es farà brocada en els plataners que estan tocant les façanes dels edificis. Altres podes que es realitzaran seran de lledoners (carrer Rebato), Mèlies i pollancres.

Evitar molèsties

Els treballs de poda i cura dels arbres es realitzen principalment durant els mesos de tardor i hivern. Hi ha diversos tipus de poda. Amb aquests treballs realitzem un seguiment i diagnosi de tot l’arbrat del municipi, per poder valorar les diferents necessitats d’intervenció. Els treballs de poda i cura dels arbres finalitzaran a finals de febrer. Des de l’Ajuntament d’Abrera els demanem que disculpin les molèsties que aquests treballs puguin ocasionar.