DIMARTS, 16/04/2024 | 22:10 h
  • El Concert de Cap d’Any omple de música i de públic l'Auditori del Centre Polivalent
  • El Concert de Cap d'Any omple de música i de públic l'Auditori del Centre Polivalent

+ 1

2/1/2020

L’associació Abrera Sardanista ha desitjat un Bon Any 2020 a les veïnes i veïns del nostre municipi organitzant un any més el tradicional Concert de Cap d’Any. L’Auditori del Centre Polivalent es va omplir de gom a gom aquest dimecres 1 de gener al vespre per acollir una gran vetllada musical.

La Cobla Vila d'Olesa va protagonitzar la primera part del concert amb un repertori variat de sardanes,

com "Dels fillols als padrins  i "Nadal Montserratí" de Xavier Ventosa, cançons nadalenques, com"White Bells" i populars nord- americanes com "When the Saints go marching in".

La cobla va tancar la seva actuació interpretant la "Marxa Radetzky", la composició musical de Johann Strauss pare que habitualment posa fi als concerts de Cap d’Any que se celebren arreu. El públic, seguint també la tradició, va acompanyar l'animada música picant de mans.

En la segona part del concert, la Coral Contrapunt va interpretar diverses peces com la "Cançó de bres per a una princesa negra", "Paraules d'Amor" o "La gavina" amb la direcció d’Oriol Hernàndez i el Luis Frontado al piano.

La tercera part va anar a càrrec del cantant Ulises Ordúñez, molt conegut i estimat al nostre poble. L’artista, d’origen cubà, va finalitzar un any més el concert fent entusiasmar al públic amb temes com "Gracias a la vida", "La mare" i "Para sentir amor".

23è Concert

El d'enguany ha estat el 23è Concert de Cap d'Any que organitza Abrera Sardanista. Per l'entitat, "és un goig poder gaudir tots plegats, socis i simpatitzants d'un dia tan especial con és l'1 de gener". L'entitat ha agraït "el suport de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera" i també ha manifestat "tot l'agraïment més profund a tots els socis de l'entitat i seguidors, que amb les seves aportacions econòmiques fan possible potenciar la dansa i cultura de casa nostra".

Amb el Concert de Cap d'Any, comencem l’any 2020 al nostre municipi!