Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIUMENGE, 18/05/2025 | 10:30 h

Cantada de Nadales de la Coral Contrapunt d’Abrera al Mercat Municipal

23/12/2019

El dissabte 21 de desembre, el Mercat Municipal del nostre municipi va acollir una cantada de nadales a càrrec de la Coral Contrapunt d'Abrera. El cor abrerenc va amenitzar amb la seva música l'espai comercal, on també es van lliurar els 30 lots de Nadal que s'han sortejat entre les persones que ha comprat a les diferents parades del mercat des del 5 de desembre.

A més, aquest matí el Mercat Municipal d’Abrera ha rebut la visita del Pare Noel, i el dissabte 4 de gener, de les onze a la una del migdia, rebrà la visita del Patge Reial.

 

Ubicat al centre del nucli urbà del nostre municipi, amb 135 metres d'aparcament i 1.299 metres quadrats, el Mercat Municipal d'Abrera ofereix productes variats i de qualitat, tracte professional i un espai on fer la compra de casa, prendre alguna cosa i relacionar-se amb altres veïnes i veïns. Us hi esperem! 

 


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies