DIJOUS, 18/04/2024 | 06:20 h

El Grup de Teatre Musical del Casal de la Gent Gran celebra el Nadal amb un berenar

19/12/2019

El Casal de la Gent Gran va acollir el dimecres 18 de desembre a la tarda el berenar de Nadal del Grup de Teatre. L'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, el regidor de Gent Gran, Francisco Sánchez, van assistir-hi i van desitjar Bones Festes a l'agrupació, molt contenta amb els excel·lents resultats del Festival Operació Quilo, que va tenir lloc a la Sala Municipal el diumenge 15 de desembre.

El Festival Operació Quilo va recaptar gairebé 700 quilos de menjar per les persones més necessitades del nostre municipi. El Grup de Teatre Musical va estrenar per l'ocasió el seu nou espectacle de varietats, que l'any vinent representarà a diferents municipis.

En el berenar, l'alcalde, Jesús Naharro, va desitjar molta salut i un bon any 2020 a totes i tots els integrants del Grup de Teatre. El regidor de la Gent Gran, Francisco Sánchez, va felicitar el grup per la seva gran actuació al Festival Operació Quilo. També la dinamitzadora del Casal, Merche Bellón, i la tècnica municipal, Pilar Cortadella, van destacar la bona feina realitzada pel grup de teatre,, que també va agrair el suport de l'Ajuntament.

La dinamitzadora del Casal de la Gent Gran, Merche Bellón, va explicar per l'estrena del festival que el grup ha assajat durant any el nou espectacle, amb "cançons noves, innovadores, cançons on han d'interpretar molt més i com sempre s'esforçen moltíssim i estan súper il·lusionats. Han treballat també totes les dinàmiques grupals de cohesió d'equip, exercicis que han fet per treballar tècniques diferents i això es nota a l'escenari perquè transmeten molt més". Podeu escoltar la declaració a la part inferior d'aquesta pàgina.