DIJOUS, 18/04/2024 | 22:22 h

El Taller de Llengua celebra les festes nadalenques amb un esmorzar

19/12/2019

Un any més, les alumnes del Taller de Llengua han celebrat un esmorzar per acomiadar les classes per les festes de Nadal. Les participants han gaudit aquest matí de te calent, pastissos i dolços típics del Marroc a l’Espai del Centre Obert del Centre Polivalent.

Una vintena d’alumnes del taller han preparat l'esmorzar i han participat en la trobada. La mestra del taller, Merche Bellón ha explicat que: “cada any per aquestes dates, quan acabem el Taller de Llengua, abans de les festes de Nadal sempre fem un esmorzar i les alumnes porten productes típics dels seus països; en aquest cas del Marroc i Gàmbia. Han vingut moltíssimes dones, inclús dones que ja no venen al taller perquè estan treballant, però volen venir a esmorzar plegades i a estar juntes. El taller de català és a on aprenen a llegir, escriure, fan alfabetització però a més tractem molts temes que a elles els hi serveix molt perquè el seu dia a dia aquí a Abrera sigui molt més fàcil”.

Servei de Formació i informació
Des de l'Ajuntament d’Abrera organitzem el Taller de Llengua, un servei de formació i informació adreçat a totes les persones empadronades en el nostre municipi que siguin estrangeres i tinguin més de 18 anys.

El Taller ofereix classes de català i castellà segons les necessitats dels alumnes. Des de l'Ajuntament valorem molt positivament l'assistència de les dones al Taller de Llengua. Per elles aprendre català és molt important, ja que és una eina integradora en el municipi d’Abrera.