DIVENDRES, 19/04/2024 | 14:33 h

Abrera acull el XXVIè Cicle Musicoral del Baix Llobregat

26/3/2011

L´Auditori del Centre Polivalent s´ha quedat petit per acollir a tots els assistents a la XXVI edició del Cicle Musicoral que s´ha celebrat a Abrera aquest dissabte 26 de març.

Quatre corals del Baix Llobregat han fet les delícies dels assistents amb un repertori variat que ha anat des de cançons de les pel·lícules de Disney, a clàssics, o cançons típiques de diferents païssos. A la trobada han participat la Coral La Vall, de Sant Climent; La Coral Heura, de l´Hospitalet;la SCR Lo Llobregat de les Flors, del Prat; i la Coral La Passió, d´Esparreguera.

Aquest cicle es representa enguany en vuits municipis del Baix Llobregat. Cada un dels concerts l´organitza la coral de la localitat on se celebra i aquesta vegada ha estat la coral Contrapunt d´Abrera l´encarregada de la seva organització.

El Musicoral propicia que més d´un miler de cantaires que composen les corals de la demarcació del Baix Llobregat de la Federació Catalana d´Entitats Corals s´interelacionin a través de la música.