DIJOUS, 28/03/2024 | 19:43 h

Los Aurora i el Combo folk rock d'Adults de l'Escola de Música d'Abrera clouen el cicle de Flamenc d'Abrera amb gran èxit d'assistència

10/12/2019

El dijous 5 de desembre passat a la nit Abrera va viure la intensitat i el sentiment del flamenc amb el tercer i últim concert del cicle de flamenc FLAB! amb l'actuació del grup Los Aurora i un preludi a càrrec del Combo folk rock d'adults de l'Escola Municipal de Música d'Abrera.
El tercer i darrer concert del FLAB, cicle de Flamenc d'Abrera, ens va tornar a sorprendre i captivar durant la nit del dijous 5 de desembre passat. Los Aurora van fer un espectacle amb força i sensibilitat, on la improvització i la bona fusió dels integrats anaven teixint un fil de talent des del principi fins al final del concert.

La formació reuneix un grup de talents sorgits de l’Escola Superior del Taller de Músics. El jove cantaor Pere MartínezMax Villavecchia al piano, Javi Garrabella al baix, Joan Carles Marí a la bateria i el ball de José Manuel Álvarez.

El grup de Folk Rock de l'Escola Municipal de Música d'Abrera, ens va deleitar introduïnt l'acte amb una mostra de les seves cançons i versions, deixant veure també el talent dels músics d'Abrera.

Una bona combinació, juntament amb l'exquisit públic abrerenc que sap gaudir de la cultura al seu municipi. Des de l'Ajuntament d'Abrera hem organitzat aquest cicle de concerts amb el Taller de Músics.

Chicuelo i Maria José Llergo

El primer concert del cicle va tenir lloc el divendres 18 d'octubre, amb l'actuació de Juan Gómez ‘Chicuelo’, un dels guitarristes més rellevants del panorama actual del flamenc i, al mateix temps, un dels compositors més prolífics i interessants de les últimes generacions. A l'actuació hi va assistir un gran nombre de veïnes i veïns d'Abrera que van gaudir del concert i la música de Chicuelo, guitarrista habitual, entre d'altres, de Miguel Poveda i Duquende, amb els que ha realitzat nombroses gires per Europa, Japó i els Estats Units.

El divendres 8 de novembre va tenir lloc a l'Auditori del Centre Polivalent el segon concert programat dins el cicle de concerts de flamenc amb l'actuació de la cantaora María José Llergo. El darrer any, la cantaora cordovesa establerta a Barcelona s'ha erigit com una de les veus revelació de la nova generació del flamenc. A les seves lletres es barregen contemporaneïtat i tradició. Llergo canta sobre l'amor, la tristesa i la incomprensió. El seu esperat disc de debut, de la mà de Sony Music, veurà la llum en breu.

Durant la segona sessió del Cicle de Flamenc a Abrera la jove Maria Jose Llergo i el guitarrista Marc López ens van captivar i transportar amb molt encant i frescura. Va ser un concert ple de sensibilitat, força i ànima, una nit amb una atmosfera íntima i propera amb un públic selecte i ben receptiu.

Gaudim totes i tots del Cicle de Flamenc a Abrera!