DIJOUS, 28/03/2024 | 17:00 h

Més de 400 àvies i avis d'Abrera celebren el Nadal amb el Casal de la Gent Gran

9/12/2019

El Pavelló Esportiu Municipal va acollir el tradicional berenar-sopar del Casal de la Gent Gran per desitjar un Bon Nadal a les àvies i avis del nostre municipi. Més de 400 persones van participar en la festa, que va tenir lloc al Pavelló Esportiu Municipal el diumenge 8 de desembre passat.

Una vegada més, el treball realitzat per la Junta del Casal de la Gent Gran i el grup de voluntaris i voluntàries del casal va fer possible que la festa fos tot un èxit, una vetllada en la que no van faltar els productes típics de Nadal com els torrons i els polvorons, i que va comptar amb amenització musical per ballar i passar una bona estona.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor de Gent Gran, Francisco Sánchez, van entregar durant l’esdeveniment plaques commemoratives a diverses persones en homenatge a la seva trajectòria al Casal d'Avis.

L’alcalde va aprofitar l’avinentesa per desitjar a tots els presents unes Bones Festes i va agrair l’excel•lent tasca realitzada un any més per la Junta del Casal d’Avis amb la gent gran del nostre municipi. També va convidar a les àvies i avis a assistir a l'espectacle Operació Quilo, que tindrà lloc el diumenge 15 de desembre a partir de les 17 hores a la nova Sala Municipal (Casamada, 14). Us hi esperem!