DIJOUS, 28/03/2024 | 11:33 h

Audiències Públiques dels Pressupostos municipals 2020

5/12/2019

Aquesta setmana, del dimarts 3 al dijous 5 de desembre des de l'Ajuntament d'Abrera hem realitzat les Audiències Públiques dels Pressupostos 2020 a diferents espais del municipi. L’objectiu d’aquesta iniciativa, iniciada l'any 2016, és apropar-se als barris i recollir les propostes de les veïnes i veïns d’Abrera per l’elaboració dels pressupostos municipals de l’any vinent.

La Casa de Cultura va acollir aquest dimarts 3 de desembre la primera Audiència Pública dels Pressupostos 2020, que realitzem a diferents espais del nostre municipi.

El dimecres 4 de desembre va tenir lloc la segona audiència pública al Casal de Can Vilalba (Av. Circumval·lació, 3) a les 18 hores. Una hora més tard, a les 19 hores, es va realitzar la tercera audiència pública al Mòdul de Ca n'Amat (carrer d'Aneto, 1).

El dijous 5 de desembre el Casal Social de Santa Maria de Vilalba va acollir la següent audiència pública de pressupostos a les 19 hores i es va finalitzar al Casal Social de Les Carpes.

L’objectiu d’aquesta iniciativa, que des de l'Ajuntament vam iniciar l'any 2016, és apropar-nos als barris i recollir les propostes de les veïnes i veïns d’Abrera per l’elaboració dels pressupostos municipals de l’any vinent.

Us convidem a participar a les diferents audiències i també a presentar les vostres propostes al correu electrònic pressupostos2020@abrera.cat fins el divendres 20 de desembre. Entre totes i tots fem millor Abrera!