DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:31 h

Engeguem les Kinder Sessions amb un gran èxit de participació d'alumnes i espectadors!

22/11/2019

El dimecres 13 de novembre passat, els alumnes més joves de l'Escola de Música van participar en la primera Kinder Sessions del curs escolar 2019-20 omplint de bona música el vestíbul del Centre Polivalent. Van participar vint-i-un infants i joves músics i cinc professors de l'Escola de Música i un centenar d'espectadors, joves del casal i familiars dels joves músics, van gaudir del concert.

Va obrir la vetllada el Taller d'orquestra A, integrat per onze nens i nenes i dirigit per Fernando Martínez, que va interpretar la popular cançó dels taurons: "Baby Shark" fent dues voltes d'improvisació per secció de cordes i de vents.

El combo de joves J4, integrat per Yeray de Manuel, Blanca Luna, Valentí Jorquera, Iria García, Abril Mieres i Aarón Dueñas, va animar l'ambient amb un "Cha cha cha" (amb la participació del Fran Santero) i ens va transportar al so dels 70 's i les carreteres americanes amb "Born to be wild" de Steppenwolf.

Seguidament el trio format per Yeray de Manuel, Iria Garcia i Aarón Dueñas va tocar el tema espiritual "Let my people go" a ritme de swing i amb roda oberta de solos (open solos).

Va tancar la sessió l'orquestra de cordes integrada per cinc joves alumnes i dirigida per Meritxell Tiana i Julià Borràs que va fer una adaptació molt especial del C Jam blues adaptant un tema modern al so de l'orquestra de cambra.

Aquest concert suposa una nova activitat en què els alumnes a més de treballar la interpretació dels diferents temes d'estils moderns s'aventuren en la improvisació dels seus propis solos, una activitat orientada a potenciar la creativitat del nostre alumnat més jove.

L'Escola de Música vol agrair a alumnes i espectadors la seva participació en aquesta gran vetllada i us convida a assistir a les Audicions d'instruments que tindran lloc del dilluns 25 al dijous 28 de novembre a les 18.30 h en l'edició per infants i joves i a partir de les 20.00 h per adults.