Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIUMENGE, 27/04/2025 | 19:59 h

Assistim a la inauguració del nou BricoCentro d'Abrera

21/11/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, han participat aquest dimecres 20 de novembre en l'acte d'inauguració del nou BricoCentro d'Abrera, situat en el carrer Hostal del Pi, número 2, al polígon industrial Barcelonès. Fins al mes de juliol passat, l'establiment de bricolatge i decoració per a la llar pertanyia a l'empresa Bricorama.

El president del Grupo Leal Decoración, Luis Leal, ha iniciat l'acte expressant l'aposta de la companyia pel nou centre situat al nostre municipi, amb una superfície de 3.500 metres quadrats destinats a la venda de productes de decoració de la llar i bricolatge. En declaracions a Ràdio Abrera Leal ha explicat que "estamos muy ilusionados de haber venido a Abrera y el entorno ya que creemos que los grandes clientes que ha tenido anteriormente este BricoCentro van a seguir dispensándonos su confianza. Venimos con mucha ilusión y con ganas de aportarles todo lo que esté relacionado con el bricolaje e intentaremos satisfacer sus necesidades en un ámplio espectro una vez abramos las puertas de este BricoCentro".

 

Seguidament, el nostre alcalde, Jesús Naharro, ha agraït a la família Leal la seva il·lusió pel projecte empresarial iniciat a Abrera que a partir d'ara és "vuestra nueva casa". "Valoramos muy positivamente esta apertura de BricoCentro en nuestro municipio porque que tengamos otra vez un centro donde se pueda comprar material de bricolaje y diferentes productos que podamos tener en nuestras casas lo valoramos con mucha ilusión, al igual que ha mostrado la familia Leal para instalarse y confiar en Abrera, donde han visto que es un lugar perfecto, un lugar ideal para desarrollar su actividad comercial. Es el lugar perfecto para darle una mejora, un nuevo impulso y un nuevo aire a BricoCentro, estamos muy contentos".

 

Per la seva part, el gerent de Leal Decoración i director general d'ATB-BricoCentro, Guillermo Leal, ha explicat en declaracions als companys de Ràdio Abrera que "hoy estamos rodeados de proveedores, amigos, empleados, el señor Alcalde, que nos ha dado gustosamente la bienvenida y ya lo que nos queda es que a partir del jueves 21 de noviembre la gente venga, lo conozca y nos de su opinión. Somos una tienda muy volcada en la decoración, en el hogar y las pequeñas reparaciones, el jardín, etc. Para nosotros esta tienda va a pasar a ser por tamaño y por población, de las más importantes de la cadena y aspiramos a convertirnos en el centro de referencia de la comarca. Sabemos que Abrera es una ciudad muy comercial, un cruce de caminos entre Martorell, Esparreguera y de más municipios y la idea es que con la facilidad que se tiene para acceder al centro, al párquing que tenemos, la cercania a la factoria de Seat y a todo el poligono, la gente no tenga que desplazarse más lejos, a Barcelona, Lleida, Igualada o Terrassa para solucionar sus problemas o necesidades a nivel de bricolaje en hogar".

 

El mes de juliol passat, Leal Decoració, actual franquiciat de BricoCentro, va adquirir l'establiment de bricolatge de la marca francesa Bricorama d'Abrera, que es trobava en concurs de creditors, juntament amb dos establiments més situats a Alacant i València.

 

BricoCentro ha mantingut els 24 treballadors i treballadores que tenia Bricorama a l'establiment d'Abrera i ha contractat 7 persones més. El grup finalitzarà l'any amb 21 establiments a l'estat que el situen com el primer grup espanyol en l'àmbit del bricolatge.

 

L'acte inaugural ha finalitzat amb un aperitiu per a totes i tots els assistents.

 

 


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies