DIVENDRES, 19/04/2024 | 08:32 h

Gran èxit del cabaret-musical "Akelarre", reivindicatiu del feminisme!

11/11/2019

L’auditori del Centre Polivalent es va omplir el dissabte 9 de novembre a la nit pel cabaret-musical “Akelarre”, a càrrec de la companyia The Feliuettes, que es va qüestionar el perquè i les essències del feminisme. El públic va gaudir de l'espectacle!

La companyia The Feliuettes va presentar a Abrera el seu particular aquelarre, on ens interpel·len, es pregunten i ens qüestionen, el perquè i les essències del feminisme. A través de l’esperit nascut del cabaret més personal, personatges inesperats van posar en qüestió situacions quotidianes i no tan quotidianes, deformant-les amb un mirall ple de possibilitats.

El cabaret està en gira després de la seva exitosa temporada al Círcol Maldà de Barcelona i és recomanat per a tots els públics a partir de 14 anys. La companyia defineix "Akelarre" com "Humor negre, faula idiota i perversa, el kitsch, l’absurd, l’stand up comedy, l’esperit punk… Ingredients en el nostre còctel per parlar amb llibertat i humor".

L'espectacle és una de les activitats organitzades per la Regidoria d’Igualtat, feminismes i LGTBIQ+ de l'Ajuntament d’Abrera per commemorar el Dia Internacional contra la Violència Masclista, que és el 25 de novembre. Des de la regidoria "valorem que espectacles com aquests són molt necessaris donat que d'una forma divertida aconseguim tractar els temes que el feminisme planteja i això ens permet afavorir la reflexió, questionar creences limitadores i falsos mites tot ampliant la mirada. Sens dubte va ser una funció impactant que va arribar i calar molt entre el públic a més de divertir i fer passar una molt bona nit de dissabte. Una petita llavoreta més per anar calant i conscienciant i un regalet per l'ànima i el cor de les que lluitem a diari per tal d'erradicar el model heteropatriarcal, el masclisme i les seves violències".

Consulteu totes les activitats organitzades per commemorar el Dia Internacional contra la Violència Masclista  fent clic aquí.