DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:31 h
  • Joventut - Casal de Joves (centre polivalent)

Les i els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Voltrera d’Abrera realitzen aquesta setmana una sèrie d’activitats de descoberta del Casal de Joves

5/11/2019

L’objectiu d'aquesta iniciativa és donar a conèixer els i les joves del municipi les instal·lacions i serveis del Casal de Joves de manera lúdica i participativa, les referents del Casal de Joves, i establir estratègies de grup i millorar la comprensió lectora.

Les visites a l’equipament van començar el dilluns 4 de novembre passat, i també es duran a terme avui dimarts i demà dimecres 6 de novembre de 10.30 h a 14.30 h. En grups de cinc persones, els i les estudiants fan un joc de descoberta de les instal·lacions del Casal de Joves a través de pistes i reptes, que es fan als diferents espais de l’equipament:

• A la zona wifi on hi ha un futbolí, una taula de tennis taula i una televisió amb la Wii i la Play que es poden fer servir a les Tardes de Jocs de dilluns a divendres de 16 h a 20 h. La prova consisteix a marcar un gol al futbolí!
  • Al PIJ la Garsa, la informadora juvenil i tècnica de Joventut, ajuda els i les joves a resoldre els seus dubtes sobre les activitats que es fan al Casal o que vulguin organitzar. També els informarà sobre què estudiar i on ho poden fer i moltes coses més! També disposen d’ordinadors de consulta gratuïts per fer treballs o connectar-se a internet i jocs de taula. Als estudiants se’ls lliura un full d’inscripció perquè puguin obtenir el Carnet del Casal de Joves.
  • A la Sala 2 hi ha miralls i allà es realitzen activitats de ball, aeròbic o mímica que es poden reservar. Aquí la prova consisteix a fer un ball en grup.
  • I finalment, l’última parada és a la Sala d’Estudis on els i les estudiants fan el taller de tècniques d’estudi “Tu pots” a càrrec de la psicòloga Lídia Costa.