DIJOUS, 18/04/2024 | 13:16 h

L’Ajuntament d'Abrera celebra el ple extraordinari per escollir els membres de les meses electorals per les Eleccions Generals del proper 10 de novembre

23/10/2019

La Sala de Plens del nostre consistori va acollir, aquest dimarts 22 d'octubre passat, un ple extraordinari en què es va fer el sorteig públic per escollir els membres de les meses electorals pels propers comicis generals que tindran lloc el proper diumenge 10 de novembre.

En total es van escollir un president, dos vocals, i dos suplents per a cadascuna de les 16 meses que hi haurà a Abrera. Dels 12.563 habitants d'Abrera, podran exercir el seu dret a vot 9.098 persones, 19 electors més que a les darreres eleccions generals de l'28 d'abril passat.

Les 16 meses electorals es repartiran de la següent forma: 5 a l’escola Francesc Platón i Sartí, 6 a l’Institut Voltrera, 1 al Casal Social del Rebato, 1 al mòdul electoral del carrer Aneto de Ca n’Amat, 2 al Casal Social de Can Vilalba i 1 al Casal Social de Santa Maria de Vilalba.

Les i els interessats/des rebran la corresponent notificació al seu domicili en els propers dies.

El ple extraordinari del dimarts 22 d'octubre passat es pot tornar a escoltar a Ràdio Abrera, que va retransmetre en directe la sessió, fent clic aquí i a l'APP de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils.