Nova borsa de treball per a la cobertura temporal de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral
18/10/2019
L'Ajuntament d'Abrera inicia el proper dilluns 21 d'octubre un nou procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball per a la cobertura temporal de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral.
Les funcions bàsiques a realitzar són:
- Col·laborar en la tramitació dels expedients de l’àmbit d’adscripció i fer el seguiment dels mateixos d’acord amb les directrius i els procediments establerts.
- Recopilar els antecedents documentals i obtenir la informació necessària per a l’execució dels tràmits i expedients de l’àmbit d’adscripció.
- Atendre al públic personalment i telefònicament en totes aquelles qüestions de l’àmbit d’adscripció per a la que estigui facultat/da.
- Mantenir actualitzades les bases de dades de l’àmbit d’adscripció així com les dades relatives als indicadors i les incidències del servei per tal d’elaborar les estadístiques corresponents.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts per l’ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes o les que es determinin segons el contracte en relació a les necessitats justificatives de la corresponent contractació.
El termini de presentació d’ofertes s'iniciarà el dilluns 21 d'octubre i finalitzarà el dilluns 4 de novembre.
Els/les interessats/des que desitgin formar part de les convocatòries hauran de presentar la seva sol·licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30h a 19.00h). El document de sol·licitud es facilitarà a les dependencies municipals i en aquesta pàgina web.
Trobareu tota la informació relacionada amb aquesta convocatòria a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública, fent clic aquí.