DIVENDRES, 19/04/2024 | 02:36 h

Nova borsa de treball per a la cobertura temporal de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral

18/10/2019

L'Ajuntament d'Abrera inicia el proper dilluns 21 d'octubre un nou procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball per a la cobertura temporal de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral.

Les funcions bàsiques a realitzar són:

• Col·laborar en la tramitació dels expedients de l’àmbit d’adscripció i fer el seguiment dels mateixos d’acord amb les directrius i els procediments establerts.
  • Recopilar els antecedents documentals i obtenir la informació necessària per a l’execució dels tràmits i expedients de l’àmbit d’adscripció.
  • Atendre al públic personalment i telefònicament en totes aquelles qüestions de l’àmbit d’adscripció per a la que estigui facultat/da.
  • Mantenir actualitzades les bases de dades de l’àmbit d’adscripció així com les dades relatives als indicadors i les incidències del servei per tal d’elaborar les estadístiques corresponents.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts per l’ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes o les que es determinin segons el contracte en relació a les necessitats justificatives de la corresponent contractació.

El termini de presentació d’ofertes s'iniciarà el dilluns 21 d'octubre i finalitzarà el dilluns 4 de novembre.

Els/les interessats/des que desitgin formar part de les convocatòries hauran de presentar la seva sol·licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30h a 19.00h). El document de sol·licitud es facilitarà a les dependencies municipals i en aquesta pàgina web.

Trobareu tota la informació relacionada amb aquesta convocatòria a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública, fent clic aquí.