DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:14 h

Sessions informatives del Segon Pla d'Ocupació Local d'Abrera d'enguany

3/9/2019

El mes de juliol passat des de l'Ajuntament d'Abrera vam engegar el segon Pla d'Ocupació Local d'Abrera per a l'any 2019. El Departament de Promoció Econòmica ha organitzat una sessió informativa per aquest dijous 5 de setembre.

En total, el segon Pla d'Ocupació Local d'Abrera ofereix 6 places de feina al municipi. Es tracta de 4 places d'Oficials de segona administratius/ves, distribuïts a visitador alimentari, Promoció econòmica, OAC i Serveis econòmics; 1 plaça de Tècnic/a de Coordinació i per últim 1 plaça d'Agent Cívic.

Tots els/les candidats/es han estat pre-seleccionats/des per l’Oficina de treball per formar part de la selecció del segon Pla d’Ocupació Local, el qual es farà una sessió informativa organitzada pel Servei de Promoció Econòmica pels pre – seleccionats:

• Aquest dijous 5 de setembre a les 9.30 h, les candidates i candidats enviats pel SOC que es vulguin presentar al procés selectiu com a Tècnic/a de coordinació es presentaran a Promoció Econòmica i posteriorment formalitzaran mitjançant instància al Registre d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, la voluntat de participació en el procés selectiu.
  • El mateix dia a les 11 h i a les 12 h els candidats i candidates enviats pel SOC que es vulguin presentar al procés selectiu d’agents cívics i auxiliars administratius/ves (es faran dos grups per abastir el nombre de candidats), es presentaran a Promoció Econòmica i posteriorment formalitzaran mitjançant instància al Registre d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, la voluntat de participació en el procés selectiu.

Podeu consultar tota la informació referent als processos del segon Pla d’Ocupació Local d’Abrera d’enguany, a continuació:

• 4 Oficials de segona administratius/ves, distribuïts a visitador alimentari, Promoció econòmica, OAC i Serveis econòmics, fent clic aquí.
  • 1 Tècnic/a de Coordinació, podeu consultar tot el referent a l'oferta clicant aquí.
  • 1 Agent Cívic, consulta tota la informació fent clic aquí.

Consulta tota la informació a l'apartat d'Oferta d'Ocupació Pública d'aquesta pàgina web!