DIJOUS, 28/03/2024 | 23:34 h

Apunta-t'hi a l'Escola de Teatre d'Abrera!

16/8/2019

Vols aprendre les eines bàsiques de la dramatització i la interpretació? T'agradaria començar la teva carrera d'actor o actriu al nostre municipi? Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem i impulsem aquest projecte per tal que totes i tots els i les nostres veïns i veïnes puguin gaudir d'aquest art escènic al costat de casa!

L’Escola de Teatre d’Abreraoberta la matrícula del curs 2019-2020 perquè totes i tots els veïns i veïnes d’Abrera interessats a formar-se en les diferents arts escèniques puguin fer-ho al municipi. Si t'agrada el teatre, aquesta és la teva oportunitat!

L’Escola de Teatre d’Abrera està adherida a l’Aula de Teatre de Martorell i les classes s’impartiran a l’Hotel d’Entitats a la plaça de les Escoles Velles s/n. Per formalitzar la matrícula us podeu adreçar al carrer Sant Francesc 32 de Martorell els dimarts i dijous de cinc de la tarda a vuit del vespre, trucar als telèfons 93 775 54 81 o 661 501 920 o a l’adreça de correu electrònic auladeteatredemartorell@gmail.com.

Els i les alumnes es formaran en dramatització, interpretació, veu, expressió corporal, improvisació i teatre musical, entre d’altres. A més s’hi pot inscriure gairebé tothom: els infants a partir de 4 anys, joves, adults i també s’oferirà teatre per a gent gran.

L’Escola de Teatre d’Abrera està organitzada per l’Aula de Teatre de Martorell i compta amb el suport i la col·laboració del nostre Ajuntament d’Abrera i l’empresa Artsdomotica.