DIJOUS, 28/03/2024 | 15:52 h
  • bannerfira1

La temperatura primaveral anima els visitants de la 6a Fira d´Oportunitats

11/3/2011

El temps assolejat va animar els veïns i veïnes a visitar la 6a Fira d´Oportunitats que diumenge 6 de març va organitzar l´Associació d´Empresaris i Comerciants d´Abrera a la plaça Pau Casals. Més d´una treintena de comerciants i botiguers d´Abrera van muntar els seus estands per donar a conèixer els seus productes i serveis.

La Fira va obrir portes a les 10 del matí i va restar oberta fins a les 7 de la tarda. L´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, va visitar tots els estands i va parlar amb els paradistes que exposaven tota la variada oferta que hi ha al municipi, des de roba, sabates i complements de final de temporada, a llibres, alimentació o tractaments de bellesa.
Durant la jornada hi va haver diferents activitats: es va repartir xocolatada i coca per a tothom, es va fer una  cercavila a càrrec de les majorettes i la banda d´Abrera i es van cuinar paelles per a 200 comensals.
L´Associació de Comerciants i Botiguers d´Abrera valora molt positivament la resposta de participants i visitants i preveu ampliar la fira a dos dies per a properes edicions.