DISSABTE, 27/07/2024 | 06:41 h
  • Tartuf 3

Bona resposta de públic a la representació de l´Escola de Teatre al Vila d´Abrera

4/3/2013

La primera representació de l´Escola de Teatre d´Abrera en el marc del Concurs de Teatre ha tingut molt bona resposta de part del públic assistent a la Sala Municipal, al voltant de 180 espectadors. El Grup d´Adults de l´Escola de Teatre va portar a escena, fora de concurs, l´obra Un taruf, una adaptació lliure de Josep Maria López, basada en la cèlebre obra Le Tartuffe de Molière.

El director i professor de teatre, Ferran Messalles, es mostra molt satisfet per la quantitat de públic assistent i les felicitacions rebudes, a més, tenint  en  compte que dels deu personatges que hi varen participar, cinc d´ells era la primera vegada que feien una obra.

Aquest grup forma part de l´Escola de Teatre d´Abrera i les classes o assajos es fan a l´Hotel d´Entitats, els divendres per la tarda.

Divendres, 8 de març de 2013