DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:12 h

Assistim a la presentació del llibre 'Celio vence sus fantasmas' de Juan José Sánchez Fernández a l'Auditori de la Casa de Cultura

23/7/2019

El dilluns 22 de juliol passat es va presentar la segona obra publicada de Juan José Sánchez Fernández 'Celio vence sus fantasmas' a l'Auditori de la Casa de Cultura, que estava ple de veïnes i veïns que volien acompanyar l'escriptor en aquesta nova aventura literària i la seva presentació en públic.

Una quarantena de persones van omplir l'Auditori de la Casa de Cultura per acompanyar l'escriptor Juan José Sánchez Fernández, que va estar rodejat de la seva família i amics, L'obra literària 'Celio vence sus fantasmas', que és la segona de l'autor, es va presentar durant la Segona Fira de Sant Jordi d'Abrera i ha tingut molt bona acollida entre les lectores i lectors que ja van gaudir de la primera part: 'La vida mágica de Celio'.

Durant l'acte de presentació l'escriptor Juan José Sánchez Fernández també va explicar que va ser el guanyador del primer premi del III Concurs de relats 'Imagina Abrera' 2019 amb el relat 'El enigma de Can Bros' que va dedicar a la memòria del seu pare Juan, ja desaparegut. Amb ell compartia aquesta afició, ja que el seu pare va escriure també dos llibres sense ni tals sols haver anat a estudiar a l'escola de primària.

A l'acte també hi va assistir l'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, que va mostrar el seu agraïment a l'autor per la seva manera de ser, afable, entusiasta, i col·laborador amb l'alcaldia també en tot moment escrivint la dedicatòria de Nadal de les darreres edicions; i la regidora de Patrimoni Cultural i Memòria històrica i regidora adjunta de Cultura, Arantxa Galofré, qui va gaudir amb les paraules de l'escriptor.

En finalitzar l'acte es va organitzar un pica-pica de cava i bombons, perfecte per finalitzar la vetllada literària, en l'últim acte de la biblioteca per a públic adult de les activitats d'estiu.

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem l'escriptor Juan José Sánchez Fernández per la presentació de la seva segona novel·la 'Celio vence sus fantasmas' i li desitgem molts èxits literaris!