DISSABTE, 27/07/2024 | 13:08 h
  • comerc

Bona acollida de la 8a Fira d´Oportunitats

4/3/2013

El temps assoleiat va animar diumenge els visitants a la vuitena Fira d´Oportunitats d´Abrera que organitza l´Associació d´Empresaris i Comerciants Abrera Comerç. Una trentena de parades es van instal·lar a la Plaça de Pau Casals des de les 10.00h i fins a les 21h. Aquí els visitants van poguer veure tota l´oferta comercial que hi ha al municpi, des de roba, sabates, complements, alimentació o llibreria a preus rebaixats. També es van instal·lar inflables per a la canalla, tabalada a càrrec de la Colla de Diables Bram de Foc, xocolata amb coca, actuacions de balls, tallers infantils i sortejos.

Centenars de veïns han passat al llarg de tot diumenge per aquesta fira per mirar i comprar productes, prendre xocolata, perquè els més menuts pugessin als inflables, dinar paella o simplement fer un tomb.

Dilluns, 4 de març de 2013