DISSABTE, 27/07/2024 | 07:39 h
  • Montserrat

Inscripcions a la 14a Caminada de Primavera

26/2/2013

El diumenge 7 d´abril es celebrarà la 14a Caminada de Primavera d´Abrera. La inscripció és gratuïta i es limitarà a 450 participants amb sortida des d´Abrera i 50 des de Collbató, amb rigorós ordre d´inscripció.

Enguany les inscripcions es realitzaran únicament a través d´aquest web. L´últim dia d´inscripció serà el dijous 4 d´abril o bé quan s´arribi al màxim permès.

Els objectius de la Caminada de Primavera són fomentar l´esport per a tothom i acostar l´activitat física a l´entorn natural. És oberta a tothom sense límit d´edat, tot i que els menors de 18 anys han d´anar acompanyats obligatòriament d´una persona adulta.

El recorregut, de 16,4 quilòmetres, sortirà des del Pavelló Municipal d´Esports a les 7.00h del matí i passarà per Esparreguera, Collbató, el camí de Cavallerisses, el pla de Sant Miquel fins arribar al Monestir de Montserrat. I per tal d´obrir l´activitat a un major número de participants, s´ha creat un punt de partida alternatiu a l´església de Collbató a les 9.00h del matí, que redueix considerablement el recorregut. Tots els participants rebran una samarreta commemorativa.

Dimarts, 26 de febrer de 2013