DIVENDRES, 19/04/2024 | 20:26 h
  • espectacle pirotècnic diables

El Piromusical del Correfoc de la Festa Major queda ajornat per motius de seguretat

28/6/2019

Per motius de seguretat i prevenció, la Colla de Diables Bram de Foc d'Abrera, conjuntament amb l'Ajuntament, ha decidit ajornar el Piromusical previst per aquesta nit a la plaça de l’Església, amb motiu de les altes temperatures registrades avui divendres 28 de juny. Mantenim però, el Correfoc, que ja esdevé una de les activitats més importants i emblemàtiques de la nostra Festa Major.

Avui divendres 28 de juny, des de les 22.45 h fins a les 23.45 h aproximadament, es realitzarà el Correfoc per alguns carrers de la nostra vila. En concret, la rua de foc farà el següent recorregut:

Inici de la traca al carrer de Lluís Companys, pujarà per Casamada, continuarà per la plaça de la Creu, carrer Nou, de Sant Pere, del Mig, de la Font, Major, de la Florida, el Passeig de l’Església i finalitzarà a la mateixa plaça de l’Església.

Val a dir que a causa de les altes temperatures registrades avui divendres 28 de juny i com a mesura de seguretat i prevenció, queda ajornat el Piromusical previst a la plaça de l’Església.

Enguany comptarem amb la participació de la Colla de Diables i Dracs de Martorell i els Diables Keresus de Santa Coloma de Queralt com a convidats a la festa, a banda de la nostra Colla de Diables Bram de Foc d'Abrera.

Correfoc infantil

Aquest any podrem tornar a gaudir de l’actuació de la Colla Infantil Bram de Foc, el dia 29 de juny, de 21.30 h a 22.30 h. El recorregut serà semblant al del Correfoc tradicional:

S’iniciarà al carrer de Lluís Companys, continuarà pel carrer de Casamada, de la Creu, Major, de l'Era, Florida  i finalitzarà també al passeig i la plaça de l’Església.

En aquest correfoc infantil s'hi sumaran els grups Espurnetes Foc Foll de Bellpuig, els Polls Folls d'Esparreguera i la Targafera de Tàrrega, a banda dels amfitrions la Colla de Diables Infantil Bram de Foc d'Abrera.

Recomanem a tots els veïns i veïnes que no estacionin els vehicles en els carrers esmentats i protegiu les finestres, portes i balcons per evitar danys i molèsties. Podeu consultar més informació i consells sobre el nostre Correfoc 2019 fent clic aquí i al document adjunt a la part inferior d'aquesta pàgina.

A causa de l'onada de calor que afecta Abrera i als municipis del Baix Llobregat Nord en els darrers dies, el programa de Festa Major pot veure's modificat. Per estar sempre informat els recordem que teniu a la vostra disposició la nostra pàgina web www.ajuntamentabrera.cat, Ràdio Abrera al 107.9FM i el web de l’emissora municipal www.radioabrera.cat i a les xarxes socials del Departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l’Instagram @abrerainfo.

Tots i totes els/les que formem part de l’Ajuntament d’Abrera us desitgem una molt feliç Festa Major!