DIJOUS, 28/03/2024 | 21:58 h
  • BANNER carnestoltes

Carnestoltes 2011

10/3/2011

Abrera va tornar a viure dissabte 5 de març un dels Carnestoltes més sonats. Centenars de veïns i veïnes van participar a la cercavila de Carnestoltes d´Abrera acompanyant la quarantena de disfresses que participaven al concurs i les carrosses de l´Esplai Voltrera, l´Escola de Música o la banda d´animació. A la rua es va poder veure tota mena de disfresses, molt elaborades i originals, des de musclos o vaixells de paper, a  supermans, princeses, teletubies, pingüins, bosses de crispetes, globus, o fins i tot el popular facebook.
La rua va anar des de la plaça de Rafael Casanova fins a la plaça de Pau Casals, on un espectacle d´animació infantil va engrescar a menuts i grans i es van lliurar els premis del concurs de disfresses.