DILLUNS, 13/05/2024 | 02:33 h
  • Abrera Participa

Fem la cloenda del taller formatiu 'Comptabilitat per a associacions'

19/6/2019

La Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) va acollir el dimarts 18 de juny de les 18 h a les 20 h la segona sessió del taller formatiu 'Comptabilitat per a associacions', adreçat a totes les entitats abrerenques. Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem aquest taller formatiu amb el suport de la DIBA Oberta (Diputació de Barcelona).

La segona sessió del taller 'Comptabilitat per a associacions' es va impartir el dimarts passat com a continuació de la primera. Gairebé una trentena de persones van assistir al taller en representació de diverses entitats abrerenques. Els i les assistents van poder conèixer les obligacions comptables de les associacions i van tenir la possibilitat de formular preguntes i resoldre dubtes amb la docent de la  Fundació Catalana de l'Esplai.

Precisament l'objectiu és donar a conèixer a les entitats sense ànim de lucre del nostre municipi les seves obligacions comptables i ajudar a entendre els principis bàsics de la comptabilitat mitjançant dues sessions.

Entre totes i tots fem Abrera!