DISSABTE, 04/05/2024 | 09:58 h

El Centre de Suport Familiar El Cangur d'Abrera organitza l'activitat 'Empatia Animal'

18/6/2019

El Centre de Suport Familiar El Cangur d’Abrera va organitzar el dilluns 17 de juny passat al matí l’activitat ‘Empatia Animal’ conjuntament amb l’entitat del municipi Amics Acollidors dels Animals.

El dilluns 17 de juny passat  a les 11.30 h va tenir lloc al Centre de Suport Familiar El Cangur d’Abrera (Av. Generalitat, 7 – local 2) una activitat amb gossos de teràpia dins la iniciativa ‘Empatia Animal’.

Els menuts i menudes de dos anys i alumnes del centre van poder jugar amb els gossos, els van pentinar, a la vegada que van començar a establir vincles afectuosos i respectuosos amb els animals. Precisament un dels objectius d’aquesta iniciativa és la d’ensenyar als més petits i petites el valor de saber cuidar bé dels animals de companyia.

L’activitat s’ha organitzat de manera conjunta amb l’entitat Amics Acollidors dels Animals i va estar conduïda pel director i personal autoritzat de l’entitat ‘Al Perro Verde’, que col·labora activament amb la Generalitat de Catalunya amb programes d’integració social als centres penitenciaris de Brians I i II i Quatre Camins.

A Abrera cuidem dels nostres animals de companyia!