DIVENDRES, 19/04/2024 | 21:14 h

Assistim a l'acte de Graduació dels i les alumnes de 6è de primària de l'Escola Ernest Lluch

18/6/2019

Els i les nostres alumnes de 6è de l'Escola Ernest Lluch estan de celebració! Ja han acabat el curs i el dissabte passat van celebrar la seva Festa de Graduació!

El dissabte 15 de juny passat a la tarda va tenir lloc la cerimònia de Final de Curs dels i les alumnes de 6è del nostre centre educatiu Ernest Lluch. A l'acte hi van assistir l'alcalde d'Abrera Jesús Naharro i el regidor del nostre consistori, Francisco Sánchez.

Un acte molt emotiu que va comptar també amb els familiars dels alumnes que tanquen un cicle. A continuació es va passar a repartir un llibret commemoratiu de l'acte, amb fotografies dels i les alumnes, projeccions de fotografies, parlaments i homenatge també als i les mestres.

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem felicitar els i les nostres estudiants que ara enceten una nova etapa que de ben segur us portarà molts bons moments!