DIJOUS, 28/03/2024 | 20:09 h
  • bannersopardones6

El Sopar de Dones obre els actes del Dia Internacional de la Dona

8/3/2011

Una vuitantena d´abrerenques es van donar cita divendres dia 4 de març per a celebrar el tradicional Sopar de Dones, el primer dels actes de commemoració del Dia de la Dona a Abrera.

Aquesta celebració, que ja va per la seva quarta edició, està organitzada per l´associació Dones i Futur en col·laboració amb el departament de Serveis Socials de l´Ajuntament.
La trobada de germanor es va celebrar al restaurant Sant Ermengol i va comptar amb l´assistència de l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler; i la regidora de Serveis Socials, Dones i Igualtat, Maribel Bengado.
Aquest sopar ha estat el primer dels actes de commemoració del Dia de la Dona Treballadora que se celebra el 8 de març i que continuen amb una xerrada i esmorzar intercultural que organitza L´Ajuntament i l´Associació Dones i Futur, dimarts 8 de març, a les 10 del matí a l´Hotel d´Entitats, en el marc del Taller de Llengua; i el recital “Dones sense por”, una sèrie de relats en directe amb veu i saxo que es fa al Centre Polivalent a les 6 de la tarda. Divendres, 18, es projecta el film “El Erizo”, de Mona Achache, a les 6 de la tarda a la  Casa de Cultura. (Per a més informació vegeu l´Agenda d´Activitats).