DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:14 h

Més de 500 persones visiten el parc d'aventura el primer dia d'apertura

15/4/2019

Un total de 528 persones van visitar aquest diumenge 14 d'abril el parc d'aventura instal·lat al recinte de l’Escola Ernest Lluch (pg. de l’Estació, 14). L’horari del parc és d’11.00 h a 14.00 h i a les tardes de 16.30 h a 20.30 h. El preu de l’entrada és d’un euro per persona i dia. Tenen entrada gratuïta els menors de 3 anys i les persones amb diversitat funcional.

Els infants menors de 12 anys han d’anar acompanyats d’un adult. El recinte té 3 parts diferenciades: la cabana, la jungla i l'oasi, on hi ha una piscina de barques i  un altre de boles.

Consulta l'agenda del Parc d'Aventura fent clic aquí.

Programació del dilluns 15 d'abril

Aquest matí a La Cabana s'ha fet un taller de titelles de Pasqua i un taller de marcs de fotos. A la Jungla, els nens i nenes han gaudit del futbol amb bombolles gegants i un circuit de bicis. Aquesta tarda, a partir de dos quarts de cinc fins a dos quarts de nou del vespre, a La Cabana hi haurà taller d’imans de nevera, taller de postals 3D i l’espai de consola. A la Jungla hi haurà el circuit de bicis, un torneig de futbol i un taller de bicis.  I a partir de demà dimarts, circuit de Karts!

Activitats per a tots i totes!

Durant tots aquests dies es fan activitats com un taller de màscares, un taller de xapes, camp de futbol 3x3, circuit de bicis, taller d’accessoris de photocall, taller de pintacares, làser tag, parkour, espai de consola, taller de titelles de Pasqua, taller de marcs de fotos, futbol amb bombolles gegants, taller d’imans de nevera, taller de postals 3D, torneig de futbol, taller de bicis, taller de clauers, taller de collarets, porter inflable, circuit de kaarts, taller d’aquarel·les, taller de sal de colors, taller de Sant Jordi, taller de molins de vent, taller de polseres,circuit de segaways, tallers de molins de vent i taller de mona de Pasqua. També hi ha activitats inclusives, i assistència per a infants i joves amb diversitat funcional. Consulta l'oferta d'activitats fent clic aquí.

El Parc d'aventura estarà obert fins al diumenge 21 d'abril inclòs. Per Setmana Santa, Aventura't, queda`t a Abrera!