DISSABTE, 20/04/2024 | 12:39 h

Què penses sobre el tabaquisme? Participa a l'enquesta de la Setmana Sense Fum

14/5/2019

L’objectiu de la Setmana Sense Fum, que enguany se celebrarà del 24 al 31 de maig, és sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se, abandonar el consum de tabac i poder gaudir d’un ambient lliure de fum i el lema per aquest any 2019 és "Recupera la inspiració".

L'Ajuntament d'Abrera s'adherirà un any més a la Setmana Sense Fum. Segons els estudis, el tabac continua essent la primera causa de pèrdua de salut i de mortalitat prematura i evitable. És un dels factors de risc més importants de les principals malalties cardiovasculars i respiratòries cròniques , així com d'un nombre important de càncers.

Al Centre d’Atenció Primària del nucli urbà d’Abrera hi ha un professional format en deshabituació tabàquica que pot ajudar a totes aquelles persones que vulguin deixar de fumar. Per a més informació podeu trucar al telèfon 93 770 25 61.

Podeu escoltar l'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera amb el doctor Jaume Arnaus referent de la unitat de tabaquisme del CAP d'Abrera on es va parlar sobre aquest tema, clicant aquíal final d'aquesta pàgina.

Què penseu sobre el tabaquisme? Participeu en l' enquesta online fent clic aquí. (enquesta per a majors de 14 anys).