DIJOUS, 28/03/2024 | 22:32 h

Campus de Setmana Santa de La Vinya Gimnàstic Club

21/3/2019

Aprofitant les vacances escolars de Setmana Santa, la Vinya Gimnàstic Club realitzarà un campus del dilluns 15 d'abril al dijous 18 d'abril, ambdós inclosos.

L'horari del campus serà de les 10 h a les 13:00 h i tindrà lloc al gimnàs del carrer Francesc Layret 12-14, nau 17 d'Abrera.

Els preus del campus:
- Grups babygym i iniciació: 40 €
- Grups Escolars Federació: 35 €
- Grups Base i VO: 25 €
- Participació per dies, tots els grups: 10 €

Els preus són en relació a les hores d'entrenament que realitzen les gimnastes de forma habitual. En el cas de les gimnastes federades, la participació en el campus és molt recomanable per la proximitat de les terceres fases de la copa catalana i finals de Catalunya.

El campus comptarà amb servei d'acollida, de les 9 h a les 10 h. Preu: 8 € per dia.

Les inscripcions són limitades. Podeu fer la reserva de plaça fins al dimarts 26 de Març. I el pagament fins al 5 d'abril.

Per a més informació envieu un email a l'adreça lavinyagimnasticlub@gmail.com a l'atenció d'Inma Drets.