DIJOUS, 28/03/2024 | 19:46 h

El Club Esportiu Abrera FUTSAL presenta la temporada amb animació i espectacle!

29/1/2019

El Pavelló Esportiu Municipal va acollir, el diumenge 27 de gener, l’animada presentació dels equips del Club Esportiu Abrera FUTSAL, des de l’escola fins al primer equip. La presentació va ser tot un espectacle amb els jugadors i jugadores com a protagonistes i animació.

El Club Esportiu Abrera FUTSAL va presentar els 13 equips de l’entitat, tots federats, amb llums, música i el suport de familiars i amics des de la graderia del pavelló.  L'esdeveniment va comptar amb l'actuació de l'entitat abrerenca Vive y Baila a ritme de zumba i amb les acrobàcies del grup de cheerleaders Thunders Barcelona.

Durant l'acte es van homenatjar als equips i personal tècnic de l'entitat més destacats durant la passada temporada. L’acte va comptar amb la presència del nostre alcalde, Jesús Naharro, les regidores Montse Navarro, Maite Novell, Mónica Lorente i el regidor Miguel Carrión, que van fer entrega dels diversos trofeus als jugadors i l'equip tècnic. L'entitat Vive y Baila també van rebre un trofeu en reconeixement a la seva tasca en el nostre municipi.

L’alcalde, Jesús Naharro, es va dirigir al públic per agrair al Club Esportiu Abrera FUTSAL el foment de la pràctica esportiva, la feina realitzada per la Junta de l'entitat, i la difusió del nom d'Abrera en les diferents localitats on desenvolupen les competicions de futbol sala.

Des de l'entitat, l'Alba Garcia i el Rafael Sáez valoren l'emoció de l'esdeveniment "ple de sorpreses, amb el grup de zumba i les cheerleaders", el suport de l'afició i l'aposta pels equips dels petits, com l'equip anomenat Josefina Ibáñez.