DIJOUS, 28/03/2024 | 11:54 h

Entreguem plaques commemoratives a tres establiments abrerencs amb 25 anys de trajectòria

28/1/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Martín, van fer entrega, el divendres 25 de gener, de tres plaques commemoratives als establiments Taller Magarola Car Service, Perruqueria Natàlia i Toldos Mari pels seus 25 anys d'activitat econòmica a Abrera. Moltes felicitats!

Primerament, l'alcalde i la regidora van visitar Taller Magarola Car Service, un establiment dedicat a la mecànica de cotxes situat al carrer Nord, número 1, al barri del Rebato. Seguidament, van visitar la Perruqueria Natàlia, al passeig de l'Estació, número 25 i Toldos Mari, al carrer Cardoner s/n.

Jesús Naharro i Mònica Torre-Marín van felicitar als comerços pels seus 25 anys d'existència. Els propietaris i propietàries dels establiments van agrair el reconeixement de l'Ajuntament i van posar en relleu la feina realitzada tots aquests anys.

Taller Magarola Car Service
Antoni Haro

"Molt agraït pel reconeixement de l'alcalde i l'Ajuntament. Aquí seguim, portem molts anys i esperem seguir molts anys més".

Perruqueria Natàlia

Natàlia Pina

"Molt bé! Fa molta il·lusió que et reconeguin tants anys de feina. I fins a la jubilació com a mínim!".

Toldos Mari

Antonio Fernández

"Una cosa inesperada y gratificante. Después de estar muchos años manteniendo el negocio, se agradece. Es un detalle por parte del ayuntamiento. Bastante trabajo nos ha costado mantener el negocio, porque es duro, más todo lo que ha caído últimamente. Y que dure otros 25 años más".

Podeu escoltar les declaracions dels comerciats abrerencs en l'enllaç d'àudio que trobareu en la part inferior d'aquesta pàgina.