DISSABTE, 20/04/2024 | 06:05 h

Abrera diu Prou! Participa en la II Marxa contra la violència de gènere!

13/11/2018

Un any més, des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem diferents activitats al voltant del Dia Internacional per a l’Erradicació de la Violència Masclista i qualsevol mena de violència, que se celebra el diumenge 25 de novembre. Aquell dia, els veïns i veïnes sortirem al carrer en la II Marxa contra la violència de gènere a Abrera. Participa-hi!

La marxa és oberta a tothom i gratuïta. Ens trobarem el diumenge 25 de novembre a les 9.30 hores davant de l’Ajuntament (plaça de la Constitució, 1) i a les 10 h iniciarem la marxa.

Inscripcions a l’edifici de Serveis Socials i Dones i Igualtat (carrer Major, 3)

Dimarts 13, dimecres 14, dimarts 20, dimecres 21 de novembre de 9.30 h a 13.30 h i de 15.30 h a 19 h.

I el dijous 15 de novembre de 9.30 h a 13.30 h.

També podeu fer les vostres inscripcions al punt d’Informació Juvenil La Garsa, al Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1) el dijous 15 de novembre de 17 a 20 h.

Cada persona podrà recollir com a màxim 4 tiquets. Cada tiquet inclou una samarreta (fins a exhaurir existències) i un entrepà. En cas de pluja, l’activitat es farà al gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí.

Us hi esperem!! A Abrera apostem per una societat sense violència!!