DIVENDRES, 19/04/2024 | 20:34 h
  • bannerpressupost

L´Ajuntament aprova un pressupost de 15,8 milions d´euros per al 2011

4/1/2011

L´Ajuntament d´Abrera ha aprovat els pressupostos generals de la corporació municipal per a l´exercici de 2011, per un import de 15.815.909,  un 22,5% més respecte el 2010.

Aquest increment es deu a la venda d´una parcel·la per un import de 2,8 milions d´euros. Aquest terreny, de 5.229 metres quadrats ubicat a la segona fase del Polígon Barcelonès, és on s´instal·larà el magatzem logístic de Mercadona.

El consistori destaca que, en l´actual marc de crisi econòmica, aquests són uns comptes marcats per la prudència i la contenció, i pel reforç de partides com Serveis Socials i Promoció Econòmica.

En aquesta línia s´ha apostat per consolidar les dotacions pressupostàries dels Departaments de Serveis Socials, per a reforçar les ajudes a les famílies; de Promoció Econòmica, per dur a terme plans d´ocupació per a la contractació de persones en atur; i pel Manteniment, rehabilitació i neteja  de la via pública, parcs i jardins urbans, o reposició de l´enllumenat públic.

Aquests pressupostos també permeten fer front a importants projectes d´inversió com la reforma de la plaça de l´Església, la millora del parc de la plaça Pau Casals, la pavimentació del Torrentet o la construcció del nou camp de futbol de gespa artificial.