DIJOUS, 02/05/2024 | 17:35 h

Emoció, esportivitat i diversió al 5è Torneig Vila d'Abrera de bàsquet!

28/5/2018

El Pavelló Esportiu Municipal d'Esports va acollir el dissabte 26 de maig al matí el 5è Torneig Vila d'Abrera, organitzat pel Club de Bàsquet Abrera. Des de l'Ajuntament hem col·laborat en l'esdeveniment un any més. L’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d’Esports, Francisco Sánchez, van entregar els trofeus als esportistes.

El torneig va comptar amb els equips cadet masculí i cadet femení del C.B. Abrera i del Nou Bàsquet Olesa, l'equip cadet masculí del C.B. Sant Andreu i l'equip cadet femení del Centre Catòlic L'H.

Podeu consultar els resultats de la competició fent clic aquí.

Gran festa del bàsquet!

El Club de Bàsquet Abrera ha valorat molt positivament la competició. Pel director del projecte, Fran Gijón, "un año más se ha disfrutado de una gran fiesta de baloncesto en el 5è Torneig Vila d’Abrera, organizado por el Club Bàsquet Abrera. Un torneo creado para fomentar los valores de este deporte, establecer y mantener relación entre clubes y dar cierre a la temporada de competición 2017-2018, la cual ha sido increíble por parte de todos los equipos del club. En el evento se ha podido ver a diferentes equipos de la propia entidad y de pueblos vecinos compitiendo en un equilibrado y emocionante torneo que terminó con un concurso de triples".

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem el C.B. Abrera i la resta d'equips per la seva participació en aquest torneig de bàsquet!