Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DISSABTE, 26/04/2025 | 21:04 h

La Vinya Gimnàstic Club d’Abrera aconsegueix bones classificacions a la final de les Competicions Esportives de la Federació Catalana de Gimnàstica Artística

14/5/2018

Després dels èxits aconseguits al Campionat d'Espanya fa uns mesos, el Vinya Gimnàstic Club d’Abrera va disputar el primer cap de setmana del mes de maig la final de la Lliga Ibèrica de Gimnàstica Artística, que va tenir lloc a Blanes, Girona.

Les esportistes abrerenques van participar en la darrera fase de la competició organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica Artística i van aconseguir bones posicions a la taula classificatòria en diferents categories:

 

Categoria B4:

Paula Mendoza: Or a salt
Cristina Jovani: bronze a salt
Marta Royo: plata a barra


Categoria C3:
Iris Arenas: tercera classificada a la general, bronze a salt, plata a barra

 

Categoria C4: 
Ariadna Rueda: bronze a paral.leles

 

Base 5:

Olga Masip: tercera classificada

 

Finalment, els equips del club abrerenc classificats a la Lliga Ibèrica van fer una bona actuació en la final de les Competicions Esportives (CCEE).


Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem totes les classificades pels seus bons resultats!


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies