Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIVENDRES, 18/04/2025 | 21:00 h

Nou èxit dels equips base del nostre club Futsal Abrera

26/4/2018

El cap de setmana passat el Prebenjamí A i el Prebenjamí B del Futsal Abrera s’han proclamat campions de lliga de les seves respectives competicions.

En el cas del Prebenjamí A, compten els seus partits per victòries i encara no han cedit ni un sol punt en aquesta temporada amb 228 gols a favor i només 22 en contra en 20 partits disputats.

 

El cas del Prebenjamí B, no és gaire diferent, ja que també han fet una  temporada gairebé perfecta amb  20 partits disputats, 143  gols a favor i 57 en contra. El fet d’haver-se proclamat campions de les seves respectives lligues els hi permetrà disputar la fase final de la Copa de Catalunya en la seva categoria, on només hi accedeixen els millors equips d’arreu de Catalunya.

 

D’altra banda, aquests bons resultats han fet que dos jugadors del Futsal Abrera hagin estat convocats a l’entrenament de la Selecció Catalana de Futbol Sala prebenjamí masculí que tindrà lloc aquest proper diumenge 29 d’abril, a les cinc de la tarda, al Pavelló Municipal Xavier Bellber de Cervelló. Es tracta de l’Ian Borrell i el Xavier Amor.

 

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem celebrar aquests èxits esportius dels nostres futbolistes i volem felicitar-los per aquestes darreres fites aconseguides! Moltes felicitats campions!

 


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies