Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIVENDRES, 18/04/2025 | 21:32 h

Estrenem el cicle de concerts “Nits de Jazz”

23/4/2018

T’agrada el jazz? Vols passar una bona estona amenitzada amb la millor música? Encara pots gaudir del cicle de concerts programats dins el cicle “Nits de Jazz” que l’Ajuntament d’Abrera ha llançat per a aquest mes d’abril.

L’estrena del nou cicle de concerts a Abrera “Nits de jazz” es va obrir el divendres 13 d’abril passat a la nit. Cada segon divendres de mes a la Casa de Cultura podrem gaudir d’un magnífic concert protagonitzat pels millors artistes de jazz del nostre país, col·laboradors del prestigiós Taller de Músics.

 

La primera cita d’aquestes nits de jazz va ser amb la cantant madrilenya Susana Sheiman i el seu grup Open Gate, amb qui ha enregistrat un disc fa ben poc. La vetllada va tenir molt bona acollida per part del públic, que va omplir les taules ubicades davant l’escenari de la Casa de Cultura, convertint l’espai en un veritable bar musical. La bona sintonia de la cantant amb els espectadors i la qualitat de la música que va oferir van donar un tret de sortida molt positiu a un cicle que pretén oferir als amants del jazz una plataforma on poder viure concerts íntims amb grans intèrprets.

 

La propera cita serà divendres 11 de maig a les 22.00h al mateix espai, amb Jofre Fité Trio. El jove pianista Jofre Fité ens proposarà un repertori basat en composicions pròpies, inspirades en jazz modern i tradicional, pop i música clàssica. L’acompanyaran Héctor Tejedo al contrabaix i Marc Barnaus a la bateria.

 

No us perdeu els concerts de les “Nits de Jazz” d’Abrera! Us hi esperem!


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies