DIVENDRES, 19/04/2024 | 17:08 h
  • activitats estiu

Obert el procés de selecció de monitors de lleure per al Casal d´Estiu d´Abrera

30/5/2012

El Servei d´Ocupació Local té obert el termini d´inscripció per a la selecció de monitors de lleure per al Casal d´Estiu, que es durà a terme del 2 al 31 de juliol. Es demana nivell alt de català i castellà, un mínim d´un any d´experiència en tasques de monitoratge, i és imprescindible disposar del carnet de monitor de lleure. Es valorarà tenir estudis relacionats amb l´educació i es donarà prioritat a les persones inscrites al Servei d´Ocupació Local d´Abrera. Per a més informació es pot trucar al departament de Promoció Econòmica al 93 770 01 02.

D´altra banda, en breu, l´Ajuntament d´Abrera obrirà el termini de presentació de sol·licituds per a ocupar un dels llocs de monitor de l´Escola Esportiva d´Estiu, que també es durà a terme del 2 al 31 de juliol.

Dimecres, 30 de maig de 2012