DISSABTE, 20/04/2024 | 15:50 h

Un centenar de gimnastes participen a la Final Nacional dels Jocs Esportius Escolars

7/5/2012

El Pavelló Esportiu Municipal d´Abrera es va omplir aquest dissabte per a veure la Final Nacional de Gimnàstica Artística dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya amb el centenar  de millors gimnastes classificats de la temporada. Els participants van competir en les diferents les categories d´aleví, infantil, cadet i juvenil de nivell A, en la modalitat femenina i masculina, en proves de terra, salt i barra.

Classificacions per equips.pdf
Classificacions individuals.pdf

La competició va ser organitzada per la Unió de Consells Esportius de Catalunya en col·laboració amb l´Ajuntament d´Abrera. La participació va ser del 83% i aquesta és la segona vegada que el municipi acull una Final Nacional, totes dues coincidint amb Any Olímpic.

Dilluns, 7 de maig de 2012